Friday, October 25, 2013

Kezaliman

I am getting sick and tired with Malaysia's leader. Kerenah mereka semakin melampau-lampau. Otak mereka semakin dangkal. Saya memang sangat marah sekarang ni, sangat marah. Sangat marah sehingga saya tak mampu nak ekspresikannya dengan kata-kata.

Dalam fikiran saya sekarang ni;

Apakah langkah terbaik nak gulingkan parti yang memegang kerajaan sekarang ni?
Apakah cara yang paling laju dan berkesan? Dengan keadaan rakyat yang buta politik begitu besar ni, pilihan raya bagai satu utopia buat pembangkang.

People are fighting each other and dying every minute, yet they are celebrating. Saya tak fikir dah as long as Malaysia aman atau tidak, yang penting kalau rakyat terseksa, diorang kena terseksa sekali. 

Opposition leaders, do something. 

Saya fikir saya perlu dengar seminar dengan lebih banyak, baca buku lebih banyak sebelum saya sakit jiwa dengan kegilaan sebegini.

Ya Allah, jatuhkanlah kerajaan yang zalim ni.

No comments: