Wednesday, February 2, 2011

Sepetang bersama Sabahan...


fatma,azida,azlina...pasni kalau kita nak buat apa-apa, kena sediakan payung sebelum hujan yer...walaupun saya pandai bawa kereta, tapi bab nak menghafal jalan ni saya fail. Tak percaya tanya mak saya...even dalam Penang pun yang merupakan tempat sendiri saya boleh sesat...

berdenyut-denyut lagi kepala sebab sejam setengah pusing-pusing Putrajaya cari tempat tujuan tak jumpa-jumpa. Tapi yang bestnya, kedai makan kita boleh jumpa pula.~aigoo...

Tapi apa-apapun saya kagum sebab sahabat-sahabat memang determine yang amat. Tahniah! Walaupun  diorang tahu saya dah pening diorang tetap nak cari juga tempat tu bagi jumpa. Alhamdulillah...semangat kalian tak sia-sia. Rupa-rupanya naluri wanita ni lebih tepat berbanding panduan yang orang berikan. Jadi jangan cuba-cuba nak bohongi wanita terutama mak anda...





No comments: